Subject: Rahu tn 11a projekteerimistingimuste avatud menetlusse kaasamine (korduv)
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Oct 2024 08:43:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Käesolevaga palume avaldada arvamuse Rahu tn 11a projekteerimistingimuste 
avatud menetluse kohta.

Link arvamuspäringule:

https://NarvaLK.quickconnect.to/d/s/10RXELE8hiSgCmdD31AzEWtrRjzRKpri/ZhARTYJl9t0K7iMFLLcrsOQE77B38Omd-GrPg3Y4muws

Palun kinnitada kirja kättesaamist.

-- 

Lugupidamisega,

Kristina Stepanova

Sekretär

www.narva.ee <http://www.narva.ee>

www.visitnarva.ee <http://www.visitnarva.ee>

Peetri plats 5, Narva 20308

Tel: +372 359 9050

M: +372 58501098

[email-masked] <mailto:[email-masked]>